budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Thursday, April 29, 2010

lemah x bermaya....


alhamdulillah..selamat juga aku menjawab exam td..soalan Dr yati xde la susah sgt td aku ase sb aku tgk soalan2 past year, ade juga soalan cenggitu..tp aku x taw la asal aku cm blur semacam je td..jawab tah ape2 je..aku ade point tp jd blur nk explen..wat eva la, aku tawakkal saja..
da usaha + ikhtiar..skrg tawakkal saja..redha dengan ape yg terjadi..huk3

aku sebenarnya kurang sihat sejak semalam lagi..hati ini trase mau je update blog semalam tp keadaan x mengizinkan..semalam sepanjang malam x bole tido..puas ku pujuk mata ini, x mahu juga tutup...aku berjaga malam sampai la jam 5 pg..bru la dapat rebahkan badan, mata pn sudi nk di tutup..tido la aku dgn lena + nyenyak..tp x la lena selena-lenanya..jam 8 pg dh terjaga sb otak ni msih teringat-ingat sbjek chronic diseases yg blom habis d khatam..seawal pg aku da mula ase malaise..nausea + and lastly vomited..=(

arghhhh sgt x sedap badan..airmata da mula mengalir..da mula ingat mak ayah kt kg..adeihhhh bersabarlah..nape mnja sgt syafa ni???mmg nk kena cubit syafa ni..syafa sllu buat mama beliau risaukan beliau..ape da nk jd ngn syafa ini???tp aku msti kuat sb aku nk exam..
call mama tuk dapatkan kekuatan..alhamdulillah semangat makin elok...

aku bersyukur dengan keadaan ku yg lemah x berdaya, aku berjaya juga jawab ape yg d tanya..tp aku x bajet sbjek chronic diseases ni aku dapat A..cewahhh ade hati nk dapat A..jawab pn tah ape2..wakaka...bila kita x sihat, msti kita sedey kn???sbb byk benda kita x bole buat..sbb itula kita kena bersyukur dgn nikmat sihat yg Allah bg kt kita ni..alhamdulillah..thank GOD..

sepanjang hari ku d temani oleh ubat yu yie cap limau..hehe aku suke myk ini sbb bau cm baby..lg 1 sbb myk ni berkesan taw..try la kalo x percaya...=) pati mustajab aku gn ni zati yg suggest..sb die kesian kot tgk aku x bole gerak..hahhaa thanks tie..

ni meja stdy saya ea kawan2..meja ABC yg sgt chumil..itula ubat yg sntiasa menemani saya sejak 2 hari kebelakangan ini...huhu

minyak yu yie itu nmpknya da nk abes..huhu

bila badan da sakit, selera pn da lari tah ke mn..mkn la sy nsi bersama sup ayam..alangkah dietnye aku bile mkn nasi sebanyak itu..hahahaa

moral of da story ; hargaila saat sihat anda sebelum dtg waktu sakit...=)
tadaa...
~~syafa~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...