budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Tuesday, November 9, 2010

rumah baru

malam ni aku pindah ke umah baru...
even bukanla umah aku punyer, juz sewa jer tp aku cm hepy la jugak..
sbb
rumah baru ni dh xdek cek ti ( tikus )..hehehe
area rumah baru cm bez jer sbb..
dh xde penagiih tegar yg takutkn aku bila aku balik keje...
hihihi
semoga rumah baru ni bawa kebaikan utk kami semua..
doakan yer ..

baru aku perasan...
minggu ni aku asek ase penat jer..
penat giler2 smpaikn xnak makan..
balik keje jer, tido..
makan pn paksa diri jer sb tkut kurus sgt...
huhuhu
kenapakah???
mengapakah???
aku pon x tahu..
adakah debaran jiwa membuatkan jiwa aku begini????
ahahahhaaha
wat eva la

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...