budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Sunday, January 30, 2011

ahad saya cuti

hari ni hari ahad kan??
kan?? kan??
hahaha
hari ni aku off..
tah ape2 jer aku buat..
sepanjang hari aku layan blog jer..haha
tah ape nk jadik la dengan anak dara sorang neh..
dari pg smpai ke malam ngadap laptop..
tp xde la x break..
aku tido jer pas zohor td..
haha
bukan blog walking pon tp edit blog jer keje aku hari ni..
elok benor la sbb hari ni pon ujan..
c jantung hati pegi ziarah orang sakit..
so, x boley la nk msg ke calling2 ke..huk3 (ade hati nk calling2, credit pon c dear bagi..kah3)
sedar x sedar dah malam dh..
esk dh nk kena keje..
xdpt la nk blogwalking lelame..
sorry yer kawan2..esk2 nti aku jogging ke swimming ke kt blog korang...

gd nite kawan2..c jantung hati pon dh msg dh ni..
msg gd nite dah..penat agaknye pegi jalan tadi..
before tido : i mintak maaf segala silap salah i..kalo u ols ade trase hati ke terguris perasaan ke, maafkan i yer..to my luv : i luv u so much...mmuah (flying jer..sbb x halal lagi skrg neh..hahahha)

tata...........:)

2 comments:

  1. salam.....
    amboiiiii....lawanya blog...

    ReplyDelete
  2. wslm pak long..
    mn ade lawa pon..blog2 yg laen lg cantek2 sy tgk...
    hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...