budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, June 21, 2013

bisnes lagi...

SOALAN PILIHAN HARI INI.... Q : MEMANG AKAN DAPAT DUIT SETIAP MINGGU KER? A : Macam ni... NMG ni ada 6jnis bonus... 1jnis - (bnus pool) merupakan dividen yg compny agihkan pd smua ahli yg membuat bayaran pakej... TIDAK PERLU CARI AHLI UTK TERIMA BONUS POOL... pulangan bonus pool ni ikut pakej yg kita pilih iaitu: RM40 - bonus pool RM146 RM80 - bonus pool RM292 rm120 - bonus pool RM438 Pulangan bonus pool di agih sikit2 smpai penuhhh.. bila dah penuh akan dpt lg .. & kita hanya peru bayar modal sekali jer masa mula2 join. tak perlu nk bayar apa2 lagi melainkan jika nk beli lebih banyak akaun utk dptkan pulangan pool yg lebih lagi.... Bonus pool sangat2 berbaloi TAPI LAMBAT!!!! betul2 mcm tunggu dividen ASB tuh.. tapi kita fikir balik la, kita hanya keluarkan modal sekali shj pastu duduk jer diam2 tunggu... & kalau kita simpan kat ASB setakat RM40 brp lama akan beranak jadi RM146??? 3y, 4y, 5y? TAK MENAJA PUN DAPAT HASIL...MENAJA LAGI LA...DAPAT RM20,RM40,RM60...SERONOKNYA...!!! add fb syafa and pm syafa cepat2 taw...rugi x join...:)

2 comments:

  1. saya dah terlalu bnyk dah main benda ni ...
    Err tak terpikir untuk mencuba sebab malas

    Hihihi

    ReplyDelete
  2. hai sy datang dari contest http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html .. jom join!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...