budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, November 5, 2010

:: banjir ::

pg tadi saya call mak saya..
terkejut saya biler dengar suara mak saya..
upenya mak saya kena serang asma..
kesian mak saya..
skrg kn musim ujan + banjir..
so, mak saya x boleh sejuk2 sangat..
nanti asma nye senang tuk menyerang beliau..
ape2 pon..
saya mendoakan mak saya sihat..
Ya Allah, kurniakanla kesihatan yang baek tuk kedua orang tuaku...ameeen

esok adik saya pulang ke kg..
jadi, tidakla saya risau sgt kt mak saya..
sebab..
nanti adik saya boleh toolong mak saya buat keje2 umah...
itu pn kalo adik saya nk toolong...
hahaha
adik saya sangat ajin ( time mood ajin jerrr.....hehehe)

hari ni dah 5hb..
lagi 10 hari jer saya nk jumpa c dia..
wakakaka
saya sangat gumbira tp saya sangat x sabar nk balik kg..
c dia bukan 1 kg ngn saya taw...
hehehe
adakah kamoo perasan????
ayat saya kali ini agak ganjil + aneh???
hahahhaa
saya pon x tahu nape boleh jadi aneh..
hipotesis saya : mungkin saya sudah lama x meng update blog..
jadi, ayat saya dh jadi cam keling...kebetulan lak hari ni kan Devali...hahhaa
saya lak off day, manyak jam hari ni saya gunakan tuk tidooooooooo....:D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...