budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Monday, February 14, 2011

valentine vs maulud Nabi s.a.w

ape makna smbut valentine???
buat ape nk sambut??
lagi bgus kalo sambut maulud nabi..
semalam valentine kn??
company mana bagi cuti kt korang??xde kn??
hari ni maulud nabi kn??
company mana yang x bagi korang cuti??
mana2 cmpany yang x bagi korang cuti hari ni, mmg melampau la..( cmpany aku x bg cuti gak..kekekeke) tp hari ni aku cuti..
sebab aku sgt suke untuk celebrate maulud nabi..
semalam valentine aku keje jer..sb aku xsmbut mende2 kristian bawak ni..hehehe
same2 la kite sentiasa berselawat ke atas junjungan kiter Nabi Muhammad s.a.w..
semoga kiter same2 mendapat syafaat..inshaAllah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...