budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Thursday, June 10, 2010

aku sayang kamu

semalam aku balik keje lewat..
jam da dekat kul 10 malam baru aku sampai umah..
kawan aku jatuh motor..so, teman die g jmpa doc + kena amik x-ray..
lama kena tggu turn nk x-ray..tp alhamdulillah beliau tidak apa2..cedera ringan saja..
after jmpa doc, aku g htr die balik umah..
jauh la umah die..tp xpe la,asalkan beliau selamat sampai..
siap je mandi + solat isyak,
mama aku call..
1st aku dengar suara mama aku cam baru pas nanges jer..
bertanya kabar berita sket2..
pastu mama gtaw aku..
abangku excident..
terkejut giler aku..
tergamam seketika aku..
mama cakap abang aku xcedera apa2 cuma kereta beliau hancur..
arghhhhhhhh aku ase cam nk menanges..
tp aku bertahan jua..
sebab kalo aku nanges, nati mamaku jua turut menanges..
mamaku just inform saje kt aku..
mama pn belom tgk camne abangku lagi sebab beliau belom sampai rumah lagi time mama call aku..
ya Allah, selamatkan la abangku..permudahkan segala urusan beliau..ameen
esok majlis akad nikah abang aku..
sangat sedey bcoz aku masih lagi di sini..
esok malam baru ku pulang..
arghhhh bersabarlah duhai hati...
aku sangat sayang abang aku..
dialah satu2nya abang yang aku ada..

-----<@

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...