budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Monday, June 28, 2010

sepatutnya aku hepy tunite...

ekceli, this is last week aku prktikal di Hospital tengku Ampuan Afzan, Kuantan..hampir 2 bulan kt HTAA, hari ni aku kene present mini project yang aku buat..aku buat simple project saje..HIV type I and type II saje..ptg td, aku selamat suda present..alhamdulillah semua berjalan baek.aku dapat present dengan baek even ade seket2 tersalah cakap..biasa la aku..hahaha

sepatutnye aku gembira malam ni sebab aku da habis present..means, aku da boley enjoy2 + rileks2 tp tidak begitu..hatiku tidak tenang untuk bersenang2..adik aku da sampaikan news yang membuatkan aku terkedu + termenangis..

nape pilihan aku tidak di terima????kenapa aku mesti lalui ujian ini??mungkin korang yang baca entry ni akan cakap, Allah tidak akan menguji hambaNya jika Dia tahu kita tidak mampu untuk menanggungnya..

ekceli aku hampir give up untuk fikirkan hal ini..aku suda tidak berdaya nak fikirkan..apa yang ada di hatiku + impianku + cita2ku, hanyalah 1..aku akan membahagiakan kedua orang tuaku even aku sendiri tidak pasti adakah aku akan bahagia...apa yang selalu mengingatkan aku:
siapa yang membesarkan aku??
siapa yang menyayangi aku sejak kecil hingga kini???
siapa yang menyara aku sewaktu aku di bangku skola + d univrsiti???
siapa yang bagi aku duit di saat aku memerlukan??
siapa yang menjaga aku ketika aku sakit??
siapa, siapa dan siapa????
tidak lain dan tidak bukan...
ABAH + MIE
so, apa saja permintaan mereka, sesekali aku tidak berani untuk bersuara even aku tahu aku juga punya hak untuk bersuara..tapi aku tidak sampai hati untuk berkata2 kerna apa yang aku takuti + bimbang..mereka akan berkecil hati dengan kata2 ku..tidak sesekali aku buat begitu..

mie + abah...kak merayu..
kak tak nak die..
bukan die pilihan kak..if mie + abah tidak setuju dengan pilihan kak, kak redha..tp carikan kak yang lain..bukan die yang kak mahu..

ya Allah, berilah petunjuk. permudahkan la segala urusan ku tanpa sedikit pn aku mengguris hati orang tua ku...ameen

sekadar luahan rasa...^_0

~~syafa~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...