budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, June 18, 2010

selamat pengantin baru~~


ni gambar aku bersama2 kawanku yang aku sangat sayang..kawan sangat baek + kamcing tyme di nilam puri dulu..tnx sayang~~~

cepat betul masa berlalu..sedar tak sedar da seminggu abangku bergelar suami kepada kak ya..even aku sgt la terkilan sbb aku x sempat tengok abgku akad nikah, tp aku bersyukur semuanya berjalan dengan baek..alhamdulillah

12hb jun, seawal jam 6 pagi aku sampai kt rumah..kepulanganku di sambut dengan gembiranya oleh semua orang..cewah ayat perasan sikit..hehe yer la, da 5 bulan wei aku x pulang..rindu giler kt rumah..bila aku sampai, semua kelengkapan untuk majlis abangku sudah siap tersedia..cantik2 semua..tetibe terdetik d hati, aku mau kawen jugak..hahaha ayat gatai..alhamdulillah majlis rumah kak ya semuanya berjalan lancar..dari pasir mas-gua musang, amatla jauh..aishhh xnk aku kawen ngan org jauh2..penat bejalan..moga2 jodohku dengan orang depan rumah saja..hahaha



majlis khatam quran adik2 ku ngn sepupu2 ku..adik laki ku ade kt ruang depan bersama jemaah muslimin..hahaha

14 jun majlis kt rumah aku pulak..pagi nya majlis khatam quran adik2 ngan sepupu ku..bergaya sakan diorang..mekup sana sini..macam nk kawen..kalah aku..hehehe tp aku sangat gumbira bila melihat adik2ku selamat suda khatam quran..


dayang2 yang tidak bergaji bersama dulang2 hantaran masing-masing...thx odeng sayang coz sudi datang jauh2..mtk mc tipu ..haha

mama sarungkan gelang kt kak ya..abangku hanya mampu memerhati..kesiannnnnn haha

sedey bukan kepalang...airmata ini menitis jua tyme kt atas bas..mana tidak nya, baru je pulang ke kampung, dh kena balik ke kuantan..majlis belom selesai lg, aku dh kena packing barang..maklumla, bas jam 9.30 pm..esknya da kena keje..mamaku cm terkilan juga la sbb aku da nk pegi malam tu..x sempat nk borak2 panjang...huk3
tp xpe la, aku datang sini 3 minggu je lg..pastu aku balik la..balik lama2..tunggu sampai konvo..hehe
aku mmg tidak berhajat nk keje apa2 before konvo sebab ini saja masa yang aku ada untuk family..pasni mana tahu kan, di ambil orang ke..hahaha

menghitung hari~~~

~~syafa ~~

4 comments:

  1. terdapat sedikit kegataian disitu ye muhammad adif :P

    ReplyDelete
  2. haha..
    kegatalan itu mungkin menjadi suatu reality 1 dae nanti..
    juz wait n c..
    and doakan la semoga semuanya selamat..
    hehehehhehee

    ReplyDelete
  3. salam.. tunggun kak nor kawin plak. heeh;)))

    ReplyDelete
  4. wslm...
    insyaAllah akan menyusul...
    hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...