budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, September 17, 2010

sesi beraya dh habis..

sedar tak sedar dah semgu kite beraya..malam ni aku pg hantar adik aku naek bas balik ke ganu..beliau masih blja d uitm dungun..
sedey sesgt sbb bile beliau xde kat umah, aku ase sunyi..
abg aku plak balik umah mak mertua die semalam lgi..
tggal la aku ngn c bongsu..
tapi....
esk c bongsu dh nk balik asrama dh..
tinggalla aku sengsorang..huk3 sedey ngat..
tp xpe,..
aku masih bersyukur sbb aku masih punya papa + mama ...
hehehe
aku akan bersama papa + mama sampai aku dapat keje..
so, ramai la bertanya..
2 soalan yang memang jenuh aku nk kena jawab..
bila nk keje???
bila nk kawen???
aishhhh....
soalan killer tu..
tp x la killer ngat pon..hahhaaha

malam ni jgak aku dpt bad news dari c dia..
c dia????
hahaha
cam pelik jek sebut c dia..
bluwerkkkk...
wat eva la..
kete beliau kena pecah..
hilang ps2 kepunyaan beliau..
tp yg aku naek heran..
warok plak c pncuri itu..
boley nye pencuri itu amik al-quran milik beliau..
jahat betul manusia skrg ni..
perangai mcm setan..
hangin plak aku..
hehehe
emo lebey malam ni..
aku doakn semoga Allah bg hidayah kpd pencuri yg tidak berhati mulia itu...

p/s : sentiasa la berwaspada hidup di dunia zaman moden skrg...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...