budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Monday, September 13, 2010

spesel entry

spesel entry????
yes..
spesel entry to my spesel friend : odeng
sila baca ye cik odeng..
hehee
ermm...cane nk mula cite ni ek..
hahaha
tetibe blurr
cmni je la..raya ke 2 hri tu..
sir dtg umah..kononnye la beliau tu nk buat seprise tuk aku
tp mn la die thu rumah aku..
dari ganu nk cri rumah aku..
dh la 1st time dtg pasir mas..
cnfirm2 la x jmpa..
aku ni punye la tggu beliau msg ke call ke, las2 hmpir jam 10 bru die call
die tye aku kg ape...
skrg dh smpai pasir mas katanye..
punye la aku terkejut gilos...
debor (org ganu kate)..naling ( org klte kate)...sume ade..
hahaha
maklumla ni la 1st time nk tgk bakal ????
dh la aku time die call tu bru je siap mndi..
kemas rumah beb...ngeh3
lastly, jam 10 lebey, beliau smpai dpn rumah..
aku plak msih kt dapur..

kisah di dapur:
aku buat air..
air oren je..oren sunquick tu..
tp aku asek ase air tu tawar jer..
bile mama aku ase, terkejuz beliau..
dh ckup manis dh ni kak..menjerit mama aku..
hahaha
time tu mmg Allah sje taw..
nerbes giler..debor sesgt..
haha

kisah di ruang tamu lak:
smpai dh jejaka di depan rumah..
papa i persilakan beliau masuk..
skali lg aku terkejut..
beliau ckp dtg ngn adik jer..
skali bile dh smpai, seisi alam rumah die bawak
adeiihhhhh
betul2 seprise la..
pastu bermula la sesi sembang menyembang...
sakat menyakat..
beliau yg terkenal ngn blushing owez menunjukkan blushing yg d milikinya..
hahaha
ko taw deng..
mie pn perasan die asek blushing...
hahhaha

okeh..
itu saje entry tuk ko odeng..
nk taw lebih2, sila dtg ke semenanjung terlebey dhlu...
hehehe




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...