budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, December 24, 2010

sekadar luahan..

even entry aku yg lepas cm redha2 je dengan ape yg berlaku..
but hakikatnya hati aku ni membara giler..
marah + benci + meluat + menyampah = semua ada dalam hati ini ketika ini
aku seolah2 x dapat nk maafkan kesilapan yg dilakukan oleh org yg pentingkan diri..
demi Allah
aku bersumpah..
kepada orang2 yg bertanggungjawab sebarkan berita kt makhluk pendendam itu, kalo kamoo x dtg, or x tampil mintak maaf dan akui kesilapan diri, sampai mati aku sesekali tidak akan maafkan..
hidup aku jadi gundah gulana..
jadi haru biru..
semua gara-gara mulut dan kata2 org seperti kamoo..
munafikk!!!!!
aku benci orang munafik..pndai berjanji tp x pndai tunaikan janji..
bodohhhhhhhh

aku tidak menuduh sesiapa, tp jika terase diri itu bersalah, sila tampil dan buatla pengakuan..
itu saja yang aku mintak..ingatla balasan dan azab Allah amatlah pedih..

2 comments:

  1. eh2..cool k...tp kalo org dah wt taik kat kite mesti kite sakit ati sgt2 kan

    ReplyDelete
  2. sy cool je tp mmg nk marah giler2..cume sabar je la..manusia mmg cmtu..
    suke pentingkn dri sdnri

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...