budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, December 3, 2010

:: tunang ::


assalamualaikum..salam sejahtera tuk seluruh umat manusia..
alhamdulillah..
masih diberi ruang oleh Allah tuk kiter hidup atas bumi anugerah ciptaan-Nya..
alhamdulillah..
bersyukurla kiter semua dengan nikmat yg Allah bagi...

sedar x sedar, lamer giler x update blog..
sejak jadik tunang org neh, mase sgt sempit tuk berblog..hahhaa
ayat x boley blah..jadik tunang jer pon..bkn jadik bini lagi..perhhhh
okeh..
saya dengan rasminye dah jadi tunang kepada en Zailiamri..
4 bulan mengenali beliau, dan kata sepakat d capai..lalu bertunang la saya dengan beliau secara rasminya bersaksikan kaum adam dan hawa...ahahaha ayat tah aper2 jer..
ramai org bertanya..ape perasaan biler dh bergelar tunang org ni??
jawapan saya simple sajer..same jer tunang ke dok..
sbb bagi aku la kn, tunang ni just ikatan jer..
dalam kata laen, kiter x ley la nk jurang2 kn..bkn berdosa tp x bgusla..
sbb kiter dh di ikat..
ikat jer x bermakna kiter kena ikut sumer perintah dan arahan beliau..
x g tu kawan2???
hahaha

aku malas nk upload gmbr tunang ni..tp kawan2 dok mintak nk nengok..so, ni jer la yang aku dapat publish..photo yang aku upload kt fb tu, aku kena delete dah kawan2..
ade manusia berhati busuk ekpon kt dunia ni..aishhh geram betui aku..
x boley nengok org senang seket....

oh malunye d saat dahiku di cium oleh beliau..hahaha gedikkksss



jurusolek yang x terlatih...hahaha tq so much wani n noni...noni sahabat saya..kawan saya..kawan suka dan duka..heart u noni..;)

3 comments:

  1. haha
    ak nk jd org first comment
    hehe..dok taw pom mu tuney..
    lma tak berfacebuk..
    neway..congrat mum..kawen jgn lumpe jmput ak..he

    ReplyDelete
  2. tanx jd org 1st yg komen..
    and aku ase mu la yg 1st and yg last akan komen...hahaaha
    aku x heboh2 pon aku tuney..
    wak simple2 jah..
    nanti nikoh, aku jemput blako deh..
    inshaAllah la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...