budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Monday, May 3, 2010

beliau suda tinggalkan UM..


sedar x sedar, aku skrg da berada lam mggu terakhir tuk bergelar mahasiswa UM..ish3 sungguh cepat masa berlalu..cepat ke ea??dulu aku ase masa amatlah lambat..aku ase 3 tahun kt UM ni sgt la lama..tp x sgka, da nk abes da pn..byk kenangan aku kt UM ni..
ada yg sedey, ade yg hepi..semua itu kn lumrah kehidupan..kan kan kan????

beliau suda tinggalkan UM???semalam aku da selamat p0s beliau..sem0ga beliau selamat sampai ke destinasi..tggu kedatanganku ea..hehehe aku sgt + teramat sayang beliau itu..kerana beliau tidak pernah meragam sepanjang aku berada d UM..beliau ku beli masa 1 year aku d UM..selama 3 tahun beliau amat berjasa kepadaku..percaya @ tidak???beliau x penah pancit selama 3 tahun berada d bumi UM ini..itulah kehebatan beliau...aku amat2 bersyukur..thank GOD...beliau akan terus berkhidmat untuk aku after diz..even aku da abes kt UM ni, tp next destination aku ade keje yg perlu d selesaikan dan aku msih mengharapkan beliau akan terus berjasa kepadaku...aku terfikir juga, bila la beliau akan pulang ke kampung halaman..x penah beliau menjejakkan kaki ke kelantan tanah tumpah darahku...hahaaha ape2 la yg aku merepek ni..

menghitung hari???aku cume ade lg 2 paper tuk final exam ni..tp aku punya la malas nk study..aihhh x boleh jadi ini sikap..hari sabtu aku akan meninggalkan bumi UM ni..sekaligus meninggalkan status mahasiswa UM...huk3 sedey nye ase..tp aku redha..setiap pertemuan,pasti akan ada perpisahan..

ekceli, ayat aku d entry ini amat tidak teratur..begitula jua fikiranku ini..amat tidak terurus..aku x tahu ape yg aku ase skrg ini...semua perasaan itu berlegar-legar d fikiranku..adeihhh
sedih + suka + gembira + pilu + sayu + etc...semua ada..sbb tu aku cm da lama x update blog ni..aku x thu apa yg harus ku coretkan..


haha..nk g exam pn sempat lg aku posing..biasala, ni saat2 terakhir dapat merempit kt UM ni b4 beliau ku pos ke next destination...


inila beliau yg ku maksudkan..beliau amat berjasa..amat berbudi..amat ku syg..harta ku d dunia..tp ia sebenarnya milik Allah..cuma aku d beri pnjam..oleh itu, aku bersyukur dengan kurniaan-Nya..thank GOD

~~syafa~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...