budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Wednesday, May 12, 2010

second dae

2nd day LI..

Pg2 lg leader aku da bg list lab2 yg kena visit..mggu ni aku d tugaskan d lab parasitology and lab serology..kami x lg keje lam 1 grup..tp msg2 punye haluan msg2..uwaaa sedey2..sb aku ni x bole sesorang..x pndai berdiri sndri..tp redha je la kn sbb ini arahan dr penyelia..huhu

Kt lab parasitology..

Siti norliyana ahmad (Yana) s a MLT(medical lab technologist) sgt baek orgnya..aku not allowed to call her kak bcoz aku lg tua kowt..haha die diploma dr PTPL..tp kalo ikutkn mmg patut aku pgil die kak kn sb die senior aku..even die just ade diploma, tp die da keje tetap..laen la aku ni..tp wateva la, aku ok saja..yana ni spoting la..ape2 die kasi tnjuk ajar kt aku..aku x segan la tuk bertanya..bdk2 LI dr PTPL sgt la ramai..lab tu diorg kot yg konker..adeihh aku juga la yg terkontang kanting sensorang..geok mui ke lab infectious disease tepi je lab aku..tp aku punya la malas nk g lab die sb malas mao melayan die..haha jahat giler aku neh..die je yg selalu dtg tmpat aku..tp aku x terlayan gak..bukan x mo layan tp aku byk keje..

Aku kenal ng hadi (budak uia)..die ni byk cakap..umo sebaya je ngan aku..sama muda.hhaa perasan muda..die da abes kt lab parasitology itu, tp suke benor beliau dtg ke lab aku itu..siap tolong ajar aku lg..bgus gak ade hadi neh sb byk aku dpt blja..thanks hadi..esk dtg la lg ea….diz week hadi kena kt lab serology..okeh hadi, ko tggu..lusa aku g lab ko lak..nti ko ajar aku..hehehe

Even hepi sb hadi byk ajar, tp ade gak yg mentensionkn aku..geram btul aku ngn minah sorang ni..mentang2la die org besar, sesuka hati mak bapak die je nk marah aku..suke hati aku la nk buat ape..aku kn msih bru..1st dae kot kt lab itu..tetibe nk marah..menyampah giler aku..trus aku xdek mood nk observe slide yg puan mashitah suruh tgk..da la dtg lab org, tetibe nk marah2..ape kes..aiseyyy geram btul gue td..tp bersabar saja..kita org baru beb..

Kul 3.30pm td, ade meting ng penyelia lg..ktorg semua 15 org,dgree’s student yg buat LI under beliau..meting ni sal ape taw??ktorg individually kena buat mini project or presentation..choose 1 topic, n then present based on da lab..mmg terkejut giler..aku punye mind set, grouping..tp upanya individually..naseb btul..tp penyelia kami itu sgt baek..setelah d runding oleh bdk2 um, lalu d persetujui oleh budak uia n bbrpa lg bdk dr lain2 ipt, maka Cik Mas bersetuju kami buat coupling2…ni yg syg Cik Mas ni..hehehe

Semoga esok lebey baek dari hari ini..hri ni aku telupa lg nk bilang brapa traffic lite yg ade..hahha esk nti ku kira la..insyaAllah esk aku kena berhadapan dgn penyelia d lab parasitology..semoga Allah permudahkan segala urusan aku..ameen tataw la ape yg aku kena esk nti..b4 beliau sign aku punye form, cnfirm die akan tanya aku macam2..bak kata hadi, kena ingat semua yg kita da blaja..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...