budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, May 7, 2010

last entry @ kuaz, UM..



event 1: ase hati sgt la sedey..da nk tgglkn um..huhu semalam packing2 barang, byk terjumpa barang kenangan..tetiba hati sayu + sedih + teringat tetiba..huhu im sorry awk..kita xdpt bersama..terpisah jua dek family x restui kita..even sy tahu awk kecewa..awk menderita..tp sy x bole berbuat ape2..sy sesekali tidak akan melawan kehendak orang tua sy..maafkan sy..sy minta maaf yg tidak terhingga..banyak kenangan yg awk tinggal tuk sy..awk da byk berhabisan tuk sy..sy doakan semoga awk bertemu dengan seorang insan yg betul2 layak untuk awk...u r my 1st luv but i realized cinta tanpa restu org tua x kan ke mana2..itu hakikat hidup

event 2 : semalam selamat juga aku n da geng g flaming..best giler.tp xde elle..xpe la..nk wat cane da elle yg x mo join..xpe2..elle jual mahal ngn kite kan geng..konvo nti kita jual mahal ngn die lak..hahaa upenya x puas hati..iyala, mesti la x puas hati..ni las kuar reramai.tetiba die x mo ikut lak..huhu sadis btul..mek, fina, odeng, zati, kham, thanks a lot..sgt sy sayang kamo semua..pasni kita semua terpisah kan..msg2 LI tmpt berbeza2..xpe la, aku doakn korang trus sukses.. plan nk g klcc jgk tp x sempat sbb byk abiskan masa kt sunway saja..lgpn bhya kalo g klcc lewat2 mlm sbb smlm hri jumaat..ramai perempit2 yg x berguna d sana..beliau bila2 masa saja boleh menghuru-harakan keadaan..so, ada baeknya jangan d cari nahas..hehe

event 3 : aku da mlas nk kemas barang sbb aku sedey..aku tataw nape hati ni ase sayu giler..sadis btul ase..semalam tido ngn kham..atas toto yg sgt sedap..hahaha tah ape2 saja..z0hor nti papa mama aku datang la menjemput puteri beliau ini..mesti papa mama terkejut melihat begitu banyak barang puteri beliau..hahaha

event 4 : semalam juga jam4 aku kuar g umah sewa lama..g amik barang..nasib baek kak tini ( kawanku yg menyewa d sana) blom tido lg..hehe sorry kak tini menyusahkan + mengganggu kamo..ingatkan sikit saja barang kt umah sewa lama, banyak gak upenya..adeihhh xpe la,janji x sepahkan umah orang..hehe

event 5 : d sebabkan ni las entry aku @ um ni, aku nk buat pjg2 dr biasa..haha lgpn pasni aku tataw la kt sana ade tenet ke x..kalo aku dok umah, cnfirm dpt on9..tp ni tmpt baru..semua baru..kalo aku x update blog ni, paham2 je la ea..aku sangat berharap d sana, semua yg akan aku lalui itu membahagiakan aku dan semua orang d sekeliling aku..ya Allah, permudahkan segala urusan ku d dunia akhirat..ameen

event 6: aku da nk mndi..bersiap..kejap lg mama papa sampai..kepada kwn2 ku : selamat berLI..jaga diri elok2 kt tmpat orang..gunakan segala ilmu yg kita ada..jumpa korang konvo nanti..insyaAllah setiap pertemuan pasti akan ade perpisahan..lumarah hidup
@>----^_^----<@
~~syafa~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...