budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Thursday, May 13, 2010

telupa....

First of olss, aku ase baek la kawan2 x payah bc aku punye entry dalam mase 2 bulan ni..sbb entry aku skrg ni semua sal aku kt prktikal jek sbb aku malas nk buat report lg..so, aku buat repot kt sini dlu..nti aku tgk balik, bc balik blog aku ni..bole igt balik tyme nk buat repot..hahaha

Hari ni aku masuk lab serology..debar giler kowt nk mulakn keje hari ni..sbb ade bdk2 ni gtaw aku lab serology, ade kakak garang..ni yg aku malas neh..tp aku terpaksa la..kalo x, x dpt signature..mati aku nk ngadap Cik Mas (penyelia) nati..

Td pg aku terpaksa masuk lab serology ngn cina itu..geok mui la sape la..aduss la..aku ni cm da anti sket2 ngn die..manyak kecoh itu olang la..aku bukan x suke die tp kecoh ngat..aku dok suke orang kecoh2 ni..cool suda..janji keje jalan..da msuk lab itu, cm biasa budak baru kena la lapor diri..problem lg 1, x thu nk pgil kak saras je puan saras..las2, pggil kak saras suda..haha baek betul beliau itu…Alhamdulillah selamat 1 sesi..hahaha tp tp aku belom amik signature dr lab parasitology lg..adusss la masalah2..

Lab serology ni ade juga la yg kerek2..aduss x tahan2..amat penat aku kt lab serology hari ni..bayangkan la..aku juz dapat duduk 1 jam je..tu pn kejap2 je..kejang giler kaki aku..d sebabkan ade yg kerek tu la aku x bole duduk diam..

Aku plak telupa nk bawak student card..cari nahas..2 kali Nampak en Khadri masuk je lab, aku kuar ikut pntu blkg g ke lab microb..hahaha pndai2 la nk idup..kalo terkantoi, mati aku kena marah..silap2 bole kena halau dr lab..hahhaa tp Alhamdulillah semua selamat hari ni..

Esk las dae kt lab serology..pn Adilah adalah seorang sc officer lab serology yg sgt baek dan lembut..d sebabkan beliau baek dan aku amat senang ngn beliau even bru 1st dae, aku telah memilih beliau sebagai supervisor aku tuk mini project aku nati…adusss kena buat mini project la plak..penat btul la..da bincang2 ngn Pn Adila, igtkn nk buat tajuk dengue..beliau pn da bersetuju..tp elok2 bru je bncang, jmpa lak ngn bdak foreigner uia..aku yg sedia peramah ini( peramah la sgt..hahaaha), betanya beliau apakah tajuk mini project beliau..arghhh frust3..beliau pn buat tjuk sama cam aku Cuma laen2 method la..tp x bole..adusss la..da la die da siap inform kt ktrong punye penyelia ( Cik Mas )..xdpt la kawan..aku la yg kena ubah tajuk..aku x gentar..cehhhh sejak bila aku bukan penakut ini???aku g jmpa Pn Adila lg..aku nk buat tjuk HIV la plak..alhamdulillah sekali je aku bg tjuk, beliau da besetuju..hahahaaha beliau ini sgt baek..HIV bukan senang nk buat sb kt HIV test d uji kt lab serology..lab ini aku kena jugak kot betanya ngn kakak yg kerek itu..ni yg masalah ni…

Semoga Allah permudahkan urusan syafa junaidi dunia akhirat..ameen sayang kamo + rindu kamo..

@>------^_^------<@

~~syafa~~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...