budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Wednesday, May 12, 2010

third dae

Third day..

Cam biiase la kena punch card dulu b4 masuk ofis..aku ni plak biase la jd bdk LI yg skema..hahaha b4 jam 8 da punch..balek lak jam 5 lebey bru kuar ofis..ngeh3

Hari ni aku da suke dok lab tu..puas ku menunggu kedatangan Puan Mashitah dtg menge’test’ aku..tp baru ku taw, beliau mc la plak hari neh..aduss la..esk aku da nk pndah lan serology lak..abes tu cane nk amik signature beliau ini….ermm masalah betui la Pn Mashitah ini..tp dun wory la..nti aku dtg lg la ke lab itu..lgpn aku da mula suke kt lab itu even test yg kena buat cam membuatkn seleraku mati..maklumla, bermaen ngn feces ngn urine bermcam2 bau, bermacam2 kaler..loya tekak gue..buwekkkk gd bye parasitology..hahaha

Esk akn bermula di lab serology lak..hopefully kt sana besh..dpt supervisor yg besh..hadi cakap supervisor lab serology besh..baek orgnya..Puan saras nama beliau..pelik x nama saras???aku dengar cm pelik gak tp tgk orangnya x la pelik..seswai je ngn beliau sbb beliau itu Indian..hehehe

Malam ini aku merindui papa mama..rindu orang kL jugak..siapakah orang kL itu????hahaha ssiapa la yg dok kL yg aku kenal..yg rapat ngn aku…yg baek ngn aku..aku sayang kamo…

Aku cm penat giler kt lab hari ni..so, aku da x larat nk tulis pjg2..semoga Allah permudahkan urusan syafa junaidi dunia akhirat..ameen


~~syafa~~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...