budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Tuesday, April 6, 2010

:: chronic disease's test ::


esk aku ade test..tp punye la malas nk stdy..tah setan ape yg mengganggu aku skunk neh..adoiiii las..da la esk sbjek susah..banyak kena baca..kena ingat lak tu..mata lak asek nk pejam jek..ni yang lemah ni.. tapi kalo x bole jwab esk ni, malu wei...da la 1st test da kantoi..hurmm ape nk jadi la ngan aku neh...


tah ape aku buat, semua x kena malam ni..call mama, mama x angkat..mama da tido kowt..sejak bile plak aku panggil mama??hehehe aku panggil mi la kt my m0m..ekceli dari siang tadi lagi aku kangan sangat sama mi..tp tah la aku buat, smpai xdek masa nk call mi..sedar tak sedar da malam..ish3 sedih jugak la malam ni nk tido x dapat dengar suara mama dulu...huhu

xdpt dengar suara mi, xpe..ku ada pengganti..adik tersayang..tp malang punya nasib malam ni..adik aku ade test jugak esk..xdpt la nk gayut2an lama2an ngan dia..adusss tp xpe, da lepas rindu da kt die..ptg td da dpt chating ngan die..hehe

bintAng mana ea??owh no..ekcekli aku sangat la rindu sama bintAng..tp bila ku mesej, katanya maen squash plak malam ni..ermmm, xpe la..aku kan memahami..ngeh3 biarkan bintAng enjoy ngan kawan-kwannya..even hatiku terseksa, tp ku berkorban..uwaaaa ayt x bole blah..kah3

rumateku pulak melayan lagu jiwang2 la plak..lagu cty la plak..aduii..lg la membuak2 rndu ku ini..xtahu pada siapa mau diluah, kuluahkan padamu bintAng maLam..hehehe

ok da suda...x bole dilayan sgt jiwa aku neh..sejak 2 menjak ni agak x btul...hopenya, pas ni aku da bole fokus..stdy la syafa!!! esk de test la...okeh, papai korang =)

2 comments:

  1. xyah la stadi kak no
    dunia semua tu
    haha

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    bijak ayat ko mek..
    kalo aku pk cmtu, xde aku nk tido d kolej 11 ni..
    mn tmpat ku tido harusla di masjid ar-rahman =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...