budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Saturday, April 10, 2010

.:: penAntiAn berAkhir ::.


setelah hampir 2 mggu aku tertunggu-tunggu dan ternanti-nanti nape c bintAng suda laen..akhirnya semaLam c bintAng teLah bersuara..bintang bole bersuara??pelik x??hehe hanya bintAng aku jek yang bisa bersuAra.. terjawab suda segala yang berlegar-legar d fikiranku ini..

aku sangat open minded untuk trima semua ini..setelah di bincang dan dirunding, akhirnya kata sepakat di capai..yeke runding??hehe tahla, runding la kowt..korunk baca ayat kt bawah ni dan aku yakin 100% korunk akan faham dengan sendirinya ea..tp kalo ade yg ase nk termuntah tu, sorry la ea..sape suruh korunk bc blog aku..wakaka

aku yg tye bintang " u menyesal kenal ngan i??"so, bintang telah memberi penjelasan menyebabkan aku trus terima sebulat suara..tp aku x bersuara p0n..aku diam saje..diam kan tanda setuju..bt0l x kawan2????hihihi ape bintAng jawab " manada syg..i syukur sgt2 knal u syg..i xnk kte hangat sgt bercinta skrg.i nk bercnta ngn u lpas kite nikah..bkn ape syg, utk elak kte mabuk bercnta je skrg. ckupla both of us masing2 taw masing2 pn suke antara satu dgn lain..u r my calon isteri.not juz 4 suke2"..ermmm, itula kenyataan yg sememangnya kite patut trima..

kawan-kawanku, korunk tahu x jatuh yang org xkn kesian ialah jatuh ape????harusla jatuh cinta..hehe selingan jek tu..

so, bila bintAng sy ckp cmtu, harusla sy diam kerana sy amat bersetuju dan menerima pandangan beliau itu..oleh itu, sy menganggap kesetiaan sy akan teruji la pasni..xpe, sy yakin sy boleh setia kerana sy mmg seorang yg setia..wakaka ayt perasan x abes2..agak2 korunk la, smpai bile semua ni akan berakhir???i means, bila penantian aku ni akan berakhir??ayat yang lebey bagus, bila aku akan kawen ngan bintAng???hahahha gatai juga aku ni +__+

da suda la aku melalut..lusa aku de test tuk sbject histology..so, kwn2 ape lg..keje korunk tlg la doaka aku ea...=)ok, papai..aku nk sambung tulis thesis jap..maLam ni nk stdy lak..c u olss 4 da next entry...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...