budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Saturday, April 3, 2010

:: dinnEr kUaz 2010 ::



malam semalam aku join diner kolej..da theme is ''young n glamour" ..every0ne mau tampak glamer, mau kelihatan young termasuklah aku..wakaka bas disediakan jam 5.30 till 7pm..tp hampeh btul, dekat sejam tggu bru bas dtg..da dpt naek bas, kena berdiri plak..da la pkai heel, adui la..nasib btul..lenguh giler kaki...

elok2 jek sampai kt h0tel, azan mgrib berkumandang..x sempat nk berp0sing, trus ke surau..sb ape taw solat cepat???1st, jaga waktu solat...;) 2nd nye sb nk cepat, ape lg kalo pompuan punye keje..make up la..dinner ni la msg2 nk tnjuk cun..ngeh3

8.30 mjlis pn da mula..masing2 x dgr ape da yg sdg berlangsung kt stage..semua otak melayang tggu makanan jek..bila mkanan served, amat memalukan...cepat jek tangan menyambar..sekelip mata, da licin..tp bukan sekelip jugak la..ade 3 ke 4 kelip juga nk boleh abiskan..;)

makanan overall ok la..cume sayur je yg x besh..tah masakan ala-ala ape tah..mmg x bole trime kowt..buwerrrrrkkk..ok da suda2 berceloteh..j0m layan picca yg sempat aku upload tuk tatapan korang..ngeh3

ni kowt semua 3rd year student yg berno. matrik IES..hehehe ni la last dinner kite kan korang???g0nna mish u olsss

kawanku ini, sentiasa ayu jek..tp bila da dapat bunga...abes hilang keayuan..tp ape yg terserlah adalah kegedikkan...wakaka jgn mare kham cayam...=)

kawanku yg soram ni mmg rajin..org pegi dinner, maceh lg die bole bawak n0te..mmg calon2 dean...ameeen =)

elle sedang melebarkan senyuman yang menggoda...=D

hahaha,..kesian diorg ni..nk bntukkan love punye pasal, berbelit-belit tangan..tp xpe, las2 jadik juga...usaha tangga kejayaan...

malam ni everyone hepi,termasukla aku..tp ada ketikanya hatiku terkilan bila mengingatkan bintAng maLam..huhu biLa aku da mula teringat tu, ha mula la abes semua makanan tu aku ase x besh..ase mau balik kolej as s0on as p0ssible..tp bertenang saja..rileks suda bak kata bintAng..=)

3 comments:

  1. apsal ko x upload gmbar ti
    aku nk tgk dia
    haha

    ReplyDelete
  2. oki2 cayam...dun b sad..
    jp2 aku edit..hehe

    ReplyDelete
  3. ala mek..malas la plak aku nk wak entry baru..
    ko tgk kt fb je la ea..hehe
    pasni zati upload kowt..
    pas die present nti..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...