budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Sunday, April 4, 2010

:: @ times square ::



setelah penat bertungkus lumus, ber stress, ber tired..akhirnya kami berjaya siapkn poster dgn jayanya..Allah da permudahkan segala urusan kami..alhamdulillah segalanya berjalan lancar..kami Biohealth's student (AI je taw...;) plan kuar ramai2 tuk hilangkan segala stress sebelum mengadap thesis..ekceli byk kami plan nk g jln2..nk mkn2 la, nk g PD la, nk g klcc la..tp las2 yg jadi plihan rmai adalah times square..



ape yg lucu lagi melawakkan, bile sampai kt times, semua x tahu nk maen ape...nk maen yg advance2, semua ayu2..wakaka nk maen yg kanak2 ribena, kami dh muda remaja..nti kena ketawakn org je..fikir punye fikir, las2 kami masuk yg part kanak2 ribena dulu..
manyak la yg x boleh kami maen..maklum la, setiap maenan da ade limited height..adusss la..kesian betul...


tp xpe, boleh je g ke part yg advance tu...x pyh byr p0n..so, ape lg..bila pegi sana, msg2 takut lak nk maen...hahaha lawak2..aku pn takut..lg2 roller coaster..sumpah, sampai mati aku xkn naek..da try skali kt sunway lag0on, cm tercabut jantung la..pas aku try tu, banyak benda aku jadi takut...naek flite pn takut, naek monorail pn takut jugak taw..wakaka tetiba aku jadi sangat penakut..(hakikatnya memang aku penakut..=P


ape yang kami maen sikit saje..maklum la, leader aku skali naek maenan ape tah namanya, trus die pening..nk jalan p0n da x larat..aishhh kesian plak aku tgk..even leader da sakit kepala, tp die ikut je kehendak kami untuk trus bermaen...hehe


okeh2..kt bawah ni picca yang suka aku meng'upload'nye...hehe ekceli manyak je aku snap tp x bole la nk publish semua..kang ade je jenis yg suke curik picca tuk kepentingan peribadi..bahaya2..igt sebelum kena..hik3 let's go!!!!


ni antara permaenan yang aku sgt suke..kak j pn suke jugak..kham pn suke jugak even die x thu tekan..kah3 kereta org lain laju je bergerak..kete nye asek kena langgar je..wakaka aku amat kesiankn ko kham...=P



ha..maenan ni la yg leader aku pening...sekali naek da pening..aku pn ape kurangnye..even aku x la pening, tp aku takut..takut giler kena pusing2..fuhhhh hebatla maenan ni..tp ok la maenan ni...besh3..korang yg belom cuba, msti cuba taw =)



ini pula,aku ber4 je yang naek..yg laen semua takut..laju kowt die pusing..yang ni agak takut dr yg atas tu..nasib baek aku kt tepi yana..ade orang kt tepi ase selamat skit..kn berdua lebih baek..ni yg mula rindu bintAng ni...=P



kuda ape tah namanye ni pon kami naek..cm ape2 jek naek alah ni...betul2 ase d zaman kanak2 ribena =P



kete ni pn kami naek...aduiii amat memalukan...kakakaka




ini la kami tanpa ifti, ngan 3k..ifti x dpt join tyme ni..ifti ade keje yang perlu di bereskan...
3k lak belom sampai...sadis plak xde picca ramai2...gonna mish u olsss =)



kenangan ini akan terpahat dalam ingatan selamanya..
kenangan tidak akan tercipta dengan sendirinya tanpa kita yang meciptanya...=)
semoga Allah memberkati hidup kita semua...ameen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...