budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, April 2, 2010

p0ster presEntati0n 2/4/2010



seawal jam 5 pg aku bangun untuk prepare..tp mata masih belom ready nk menatap thesis2 kesayangan..ape yg aku buat untuk hilangkan ase mengantok??amik kerepek ubi, trus makan tanpa gosok gg..hahhaaha
tapi bila da siap mkn smbil bc thesis, boleh lg aku terlentok..aduiii, penat betul..

bila jam menunjukkan angka 6, ku trus bangkit dan mempersiapkan diri..aku da mula merasai debaran..hati da mula x tenang..call mama secepat mungkin..mama telah memberi kata-kata semangat..okeh!!!
lets go to da ISB, faculty of science.

jam 8.30, aku mula melaporkan diri dan kami biohealth's student di bekalkan dengan roti, nasi lemak dan juga air mineral sebagai santapan bekpes..kahm cakap nasi lemak ni best..tp aku x berselera pn mahu menjamahnya dek kerana hati suda x keruan..berdebar gilerrrr..jam8.45, terbentanglah poster masing-masing untuk d presentkan..hatiku dah mula x keruan..kejap2 ase mahu kencing la mahu duduk la berdiri la..mcm2 ku ase..aduss x penah ku alami ase camni....debaran kian kencang..saat ini ku mengharap pula panggilan dari bintang..tp xde pn..huhu sadis la juga..tp xpe, mungkin die sibuk..i n0e, skrg bintAng amatla sibuk..





saat menunngu judger datang..berdebar giler sampai nk senyum pn da malas...memang berdebar gile2 tyme ni..xtahu nk explen cane..

inilah judger yang 1st datang..internal judger (judger dari bi0health's division)..Dr Yus..semua orang gentar untuk berhadapan dgn Dr. Yus..tp tah ape la nasib aku..aku pulak yang bertuah dapat Dr. Yus...nasib badan...Dr Yus digeruni sebab ape ya????ngeh3 tu rahsia la..kawan i cakap, x boleh kita bercakap2 pasal lecturer kita sb kita kena hormati dia..(ayat warak la pula..hihihihi)

ni plak judger aku yang kedua..Dr Nurhaniza dari Biochemistry..dia sangat baek tp aku x thu la die murah markah ke x..huhu even die baek, tp manyak juga die tanya soalan..jenuh jugak aku kena menjawab..



lastly, muka2 kegembiraan terserlah d wajah masing-masing apabila poster siap suda di bentangkan di hadapan judger masing-masing..aku bertawakkal sajalah..apa yang suda, suda la kan..inilah kami under supervisor Mama Edah Aris..beliau sangat spoting dan sangat cool..kami semua sayangkan Mama Edah..;)









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...