budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Friday, April 9, 2010

.::last dae @ dtc, UM ::.

hari ni adalah hari last aku bergelar pelajar um..bukan bermakna aku da abes la kawan2..aku blom lepas final exam lg da...apa yang aku mksdkan ialah pasni da x pyh g cluz da...hehe tp bila ku fikir-fikir balik, cam sedey la plak..iya la, pasni kehidupan da berubah..if aku smbung master sekalip0n, da laen da cara blja...x mcm undergraduate...berangan jek nk sambung lg..buat mase skrg ni, no space in my mind nk further my stdy...hehe tp tataw la kan cane lg nanti..mana la taw, tetibe terbuka pintu hati ni nk sambung blaja..sape tahu kn??? =)

tghari td, kami ade sesi fotography bdk2 biohealth..semua batch la hadir (1st, 2nd and final year)..tp sedey gak sbb batch aku x semua yang hadir..yana, nabil, 3k, yasmira x dpt hadirkan diri..huhu tp aku xkn lepaskan peluang ni sb pasni msg2 da bawa haluan msg2..tah jmpa ke tidak lg, semua tu kita x tahu..so, byk la kami berposing..theme yg di pilih oleh pihak MT adalah green in kaler..tp ade je kwn aku 2 org yg tersesat..hehe die terpakai hitam..kt bawah nanti ade picca 2 org teman ku yang telah terlari dr theme..(jgn mare ea kwn2 ku syg...)

even hari ni la las cluz, tp aku ade byk keje yg blom setel..thesis ku blom setel..hari rabu ni da nk submit..huhu cane la tu aku nk buat..mlm ni plak, aku punya tahap kemalasan da di tahap maksima..so, x dapat la nk nolong..hehe isnin ni plak aku ade test tuk sbjek histology..malam ni bru ku print sgla yg di upload by Dr Duriyah @ aDeC..adusss penat2

ape yang bez, maLam ni aku, elle n ba g makan same2 d cafe..susah ooo kami mau makan same2 ngan ba..maklum la, dia da berpunya..kami yang single ni, hanya mampu melihat..lihat ape tah??ayat aku ni agak melencong tah ke mana..

ok la korang, aku da kering idea nk trus berceloteh..seperti yang di janjikan, aku de ltk picca yg d snap oleh kwn2 ku tghri td d depan dtc..dtc tu ape ea??hah, korunk yg x blja d um ni, tye la kwn2 kt um ape tu dtc..ngeh3 jahat x ayat aku???
okeh, let go to da z0o...+___+


ifti telah mengajak sy tuk bergambar ngan pokok ini..sungguh pandai ifti memilih pokok kerana ya..kerana sangat seswai dgn tuk kami berposing..wakaka tenkayu ea ifti..syg kamo manyak2 muahahaha +__+


asiyah..knor sgt syg sama kamo..tetibe jiwang ngan asiyah kt sini..hehehe same cantek sama padan kite kan asiyah??hehe kwn2 yg laen dun b jealous ea...kekekee

maaf la kwn2..ekceli aku upload byk gak picca kt sni, tp tah ape da jadi ngan page ni..tetibe tggl 2 picca..sob3 sedey3..next tyme aku upload lg ea..tu pon kalo korunk mau tgk la..cane aku nk thu korunk mau tgk ea????hahaha oki2, korunk bole tggl komen or ape2 jek la..
nti bila, aku punya rajin mode da dtg, aku upload la lg..hehehe


last but not least,aku sgt sayang kawan2ku ini..segala memori akan terpahat d hati ini buat selamanya..i luv u olss 4 eva n eva @_@

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...