budak2 segak + cun

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

simpanan hari muka

Monday, April 26, 2010

x tahu tajuk ape..hehe


setelah lama ku menyepikan diri dari berblog, akhirnya ku dtg lagi untuk mencoretkan kata2 hati..hampir seminggu lamanya ku tidak berblog..rindu pada blog ini amatla kuat tetapi apa kan daya, ku x berdaya melawan kesibukan masa ku yang amat terhad..

al maklumla, skrg aku tgh final exam..aku baru je pas 1 paper..4 pper t0 go..hari ni jua bru ku pegi jilid thesis..harapnye sume akan berjalan dgn lancar..aku x tahu la cane result aku nti..semester ini aku amatla tidak ready tuk exam..tah ape2 yg aku buat, aku sendiri pn x thu..

sepanjang ku menghilangkan diri, aku sebenarnya pegi mencari kekuatan dan mencari damai yang hilang..mencari semula semangat yang hilang..mencari semula diriku yang hilang terbawa arus..aku sedar, aku telah terlena seketika..alpa seketika..
alhamdulillah..aku telah menemui semua itu..pesanku kepada teman2 tersayang..carilah damai d hati dengan kembali kepada Pencipta kita..Rabb a'lami..hanya Dia yang mampu mengambalikan ketenangan di hati kita..
amalkan la ea kawan2 baca : 1. yasin after subuh. 2. ma'thurat after subuh + asar. 3. al-waqiah after maghrib..insyaAllah hati kita akan tenang, yakinla dengan kekuasaanNya..



besides dat, aku juga pegi mencari ketenangan hati dgn berhibur dgn teman2 tercayam..
kami pegi flaming wooo..plan nk betolak jam 5..mmg tepat jam 5 kami keluar dr kolej..tp tggu bas hampir sejam d stesen U..upa2nya bas nk g sunway x lalu ikut c tu..bas lalu kt highway bawah..hampeh btul..da sejam tggu bru taw..haha tu la pasal, da 3 tahun kt UM, x penah nk naek bas..msg2 nk jd anak dato datin...nk g mana2 teksi je taw..=P

tp ade pengalaman sikit la tyme atas bas tu..bas tu da la penuh sb tyme tu org balik keje..sampai stesen mn tah, bas tu stop nk amik lg org..malang x berbau..sorang dr penumpang terjatuh..kakinye kene pijak dgn tayar bas..bayangkan bas tu penuh dgn penumpang..tp aku x thu plak ape jadi ngan makcik tu sbb aku x nmpak..cume yg aku dgr dr driver bas tu, kaki makcik tu mgkin patah 0 remuk o ape2 la..adeihhh semoga Allah sembuhkan beliau...


aku mtk maap kawan2 sebab aku x dpt nk upload picca byk2 tyme aku g flaming...atas sb yg x dpt d elakkan, juz 2 picca je sempat ter upload...jgn isau, (ayat prasan kn..mcm la korang nk tgk sgt picca aku..hahaha) sbb mgu dpn kami akn ke flaming lg sb kami dpt free coupon..kali ni kami pegi 4 da last b4 bawa haluan msg2...ish3 sedey lak nk berpisah ngn kawan2 tercayam neh..


i love u olss...


kami berkawan sejak dari bumi nilam sampai ke bumi lumpur..tp hati kami tetap sama kn syg..hehehe

tadaaa..c u again bi iznillah =)

~~syafa~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...